Методична скарбничка



ДЕСЯТЬ   ПРАВИЛ  РОБОТИ   ВЧИТЕЛЯ   ЗІ СЛАБКОВСТИГАЮЧИМИ   УЧНЯМИ:

1.Вірте у здібності «слабковстигаючого» учня та намагайтеся передати йому цю віру.

2.Пам’ятайте, що для «слабковстигаючих» учнів необхідний період «проникнення» в матеріал. Не квапте його. Навчиться чекати.

3.Кожний урок – продовження попереднього. Багаторазове повторення основного матеріалу – один із прийомів зі слабкими.

4.Вселяючи у слабких віру в те, що вони запам’ятають, зрозуміють, частіше пропонуйте їм однотипні завдання (з учителем, з класом, самостійно).

5.Роботу зі слабковстигаючими не розумійте примітивно. Тут іде постійний розвиток пам’яті, логіки, мислення, емоцій, почуттів, інтересу до навчання.

6.Не ганяйтеся за великою кількістю нової інформації. Умійте з того, що вивчається, вибрати головне, викласти його, повторити й закріпити.

7.Спілкування – головна складова будь-якої методики. Не зумієте привернути дітей до себе – не отримаєте й результатів навчання.

8.Навчіться керувати класом. Якщо урок одноманітний, діти самі знайдуть вихід – займуться своїми справами.

9.Починаючи цілеспрямовано працювати зі слабкими, пам’ятайте: через короткий час їхнє середовище знову розколеться – на здібних, середніх та … слабковстигаючих.

10.Навчіться залучати до навчання слабких сильніших дітей. Виклали матеріал, опитали сильних – посадіть їх до слабких, і нехай продовжується навчання.

Animals


Fairy Art


Learn to Speak English Naturally


Learn Health Vocabulary


Learn Actions Vocabulary


Learn Actions Vocabulary


9 коментарів:

  1. Анонім18:22

    Я знаю, что мой ребенок не в числе сильных((( Я рада, что у Вас есть правила, как учить таких деток :-)

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за советы и видеофрагменты

    ВідповістиВидалити
  3. Интересные видеоролики,которые можно использовать для работы на уроке.Спасибо!

    ВідповістиВидалити
  4. Интересная информация! Думаю, что нею может воспользоваться любой предметник.

    ВідповістиВидалити
  5. Интересная информация! Думаю, что нею может воспользоваться любой предметник.

    ВідповістиВидалити
  6. Анонім11:30

    Спасибо, что на уроке не делаете "ставку" только на сильных учеников!

    ВідповістиВидалити
  7. Анонім18:14

    К сожалению, слабо успевающих деток в каждым годом в общеобразовательных школах становится больше, поэтому ваши советы полезны. Особенно для начинающих педагогов

    ВідповістиВидалити
  8. спасибо за информацию,можно использовать на тренингах

    ВідповістиВидалити
  9. Анонім20:47

    Спасибо за блог.Очень занимательно!

    ВідповістиВидалити